نوشته شده توسط : b

چه خدماتی به آزاد راه 38 کیلومتری مشهد- باغچه با آن آسفالت افتضاحش (وابسته به بانک ملی) اضافه شده که عوارض آن از 500 به 1000 تومان رسیده؟ ( 100درصد افزایش) آیا حقوق هم 2 برابر شده؟ لطفاً پیگیری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

واقعاً جای تاسف دارد وقتی تمام دنیا به طرف پول الکترونیک می رود، در ایران بانک مرکزی برای جبران کسری هایش می خواهد از پایانه های فروش (مغازه ها) کارمزد شاپرک بگیرد.

شيب ملايم به دستگاه کارت خوان و نظام بانکي هم رسيد؛ با آمدن طرح شاپرک (تراکنشي) پولي که از حساب خريدار کم مي شد و بايد به حساب فروشنده ريخته مي شد يک روز معلوم نيست در کدام حساب مي رفت!؟ الان هم که اعلام کردند از اول آبان به هر تراکنش خريد کارمزد تعلق مي گيرد!



:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

در تاييد صحبت هاي فردي که خواهان مقايسه وضعيت زندگي کارمند بانک با يک فرهنگي بودند بايد عرض کنم من و همسرم فرهنگي با مدرک کارشناسي و کارشناسي ارشد با سابقه ۲۰ و ۲۴ سال هستيم که با وام صاحب يک خانه شده ايم و اقساطش را پرداخت مي کنيم ولي برادر شوهرم با ۸ سال سابقه کار در بانک با مدرک ديپلم صاحب ۳ خانه در شهرهاي مختلف است!

حالا که سردار مومني از جمع آوري ۱۱۰۰ ميليارد تومان جريمه رانندگي اين قدر ذوق زده شده است، اميدوارم مقداري از اين پول را صرف ارتقاي فرهنگ رانندگي مردم ايران بکنند تا شايد اين ميزان در سال آينده ۴۰ درصد کاهش يابد.

راهنمايي و رانندگي شما که جريمه ها را نمي بخشيد چرا مردم بدبخت و بي پول و گرفتار را روانه پليس +۱۰ مي کنيد که فرم پر کنند و تقاضاي بخشش کنند؟ البته ۵ هزار تومان هم براي اين تقاضا بايد بدهند. خدا را خوش نمي آيد مردم را اين قدر اذيت کنيد.

قبض برق دوره قبل ۲۹۰ هزار تومان آمد اعتراض کردم جواب ندادند اين ماه با نصف مصرف قبض پيش آمده ۴۵۰ هزار تومان.

اداره ماليات با اينترنتي کردن ثبت نام ۱۰ پيامک داده که اطلاعات ناقص است و ما ۱۰ بار پول کافي نت و کد پستي داديم باز پيامک مي آيد مدارک ناقص است. شما که نمي توانيد چرا اينترنتي ثبت نام مي کنيد؟ اداره برق جواب نمي دهد انگار طلب پدرشان را دارند. شهرداري انگار ارث پدري اش را طلبکار است اين است وضعيت برخي ادارات نيشابور!

جالب و خنده دار است که قبض گاز را (صرف نظراز نوع محاسبه و مبلغش) بيستم شهريور انداختند داخل منزل و مهلت پرداخت آن هم بيست و يکم شهريور است! شايد تصور اين است که اين قدر بيکار هستيم و دست به سينه منتظر رسيدن قبض ها تا بلافاصله اقدام به پرداخت کنيم!



:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

کساني که مي گويند احمدي نژاد در دوره ۸ ساله زحمات زيادي کشيده بهتر است به قيمت مايحتاج عمومي مردم قبل و بعد از ۸ سال رجوع کنند به طور مثال پنير ۴۰۰ توماني ۴۰۰۰ تومان شد بيشترين درآمد نفت در دوره وی بود و بيشترين اختلاس ها هم در همين سال ها اتفاق افتاد. سود ناخالص ملي در پايان کارش منفي شد و ۱۶ ميليارد به حساب دانشگاه خودش واريز کرد.

هزينه هاي دندان پزشکي واقعا سرسام آور است بابت چند دقيقه براي عصب کشي و پرکردن دندان ها با مواد بي کيفيت (درجه ۳ و ۴) پول هاي کمرشکن مي گيرند!؟



:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

پس از ۷ سال، رئيس سازمان خصوصي سازي تازه به مردم مي گويد که برگه سهام عدالت شما فقط برگه ثبت نامي است و تا به سهام شرکت ها تبديل نشود هيچ ارزشي ندارد.

برج سازان بدون رعايت حقوق و آسايش مردم گرد و خاک و سر و صدا راه مي اندازند. به ۱۳۷ زنگ زدم مي گويد فقط ما به ساخت و ساز غيرمجاز فوري رسيدگي مي کنيم به ۱۱۰ زنگ زدم گفت که مي توانيد برويد دادگاه شکايت کنيد. پس شهرداري دنبال درآمد است و پليس هم منتظر دستور قاضي و برج ساز هم دنبال درآمد خودش!

مثل اين که داروخانه ها براي فروش دارو به مردم شمشير خود را از رو بسته اند! از قيمت روي دارو بيشتر مي گيرند! احيانا اگر بيمارند به پزشک مراجعه کنند!

۸۰۰تومان گاز مصرف کرديم. ۵هزار تومان آبونمان برايمان نوشتند. اصلا معلوم است اين ها چه بلايي دارند سر اقشار محروم مي آورند؟

عملکرد ضعيف وزارت کشاورزي باعث شده که دلالان ميوه جولان دهند و دسترنج باغداران را به بهاي کم تصاحب و آن را به بهاي بسيار گزاف به مردم عرضه کنند تا وضعيت به گونه اي شود که در قطب ميوه جهان مردم ميوه نخورند.



:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

باور کنيد به جرأت مي گويم ۷۰ ميليون نفر جمعيت ايراني فداي يک ميليون جمعيت خودروساز شده اند.

چرا بايد من که با هزار گرفتاري مبلغ ۱۰ ميليون تومان براي خريد خودروي پرايد جمع کردم، آن وقت شرايط طوري شود که با گران شدن مضحک قيمت پرايد، ۱۰ ميليون تومان پول من بشود نصف قيمت پرايد. کاهش ۳ درصدي قيمت پرايد توهين به شعور مردم است. به نظرم قيمت ۲۰ ميليون تومان براي يک مشت حلب يا آهن به نام پرايد، دزدي آشکار از جيب مردم است.

چرا وزير اقتصاد خريد و فروش سهام عدالت را آزاد نمي کند؟ بلاتکليفي سهام عدالت تا چه زماني بايد ادامه يابد؟ از پرداخت سود سهام عدالت هم با گذشت ۷ سال از واگذاري آن به مردم خبري نيست، چرا نمايندگان مجلس حقوق ۴۵ ميليون نفر سهامدار عدالت را، از وزارت اقتصاد پي گيري نمي کنند؟ از بلاتکليفي سهام عدالت به ستوه آمده ايم.

مردم اگر مي خواستند وزير از خط فکري آقاي جليلي، رسايي و احمدي نژاد انتخاب شود به آن ها رأي مي دادند رأي به روحاني يعني نفي روش آن ها.

طرفداران احمدي نژاد و دولت پاک ايشان جواب تيتر يک روزنامه خراسان در ۱۱ شهريور، خبر اتهام شخص ايشان در صفحه ۱۵ و اهمال کميسيون اصل ۹۰ در معرفي اش به دادگاه را بدهند.

لطفا درباره موسسات مالي که با پول مردم رشد کرده اند و صد البته کارمندانش از فاميل نزديک و دور (پسر، دختر، خواهر زاده و ...) هستند و وام هاي آن چناني به ايشان تعلق مي گيرد تحقيق کنيد و مطلب بنويسيد.

حالا که نام (م. ر) را رمزي مي گويند، بقيه اش يعني معاون اول رئيس جمهور سابق را هم رمزي بگويند، مثلا: م ر م ار سابق!

مالياتي که ملت ايران مي پردازند همگي به جيب آقاي ضرغامي مي رود تا بتواند هر روز به تاسيس يک شبکه جديد بپردازد. آن هم شبکه هايي که هيچ بيننده اي ندارد چون کودکان به علت داشتن شبکه هاي اختصاصي اجازه ديدن ديگر شبکه ها را به ديگران نمي دهند، تا پايان سال تعداد شبکه ها از تعداد روزهاي سال فراتر خواهد رفت!



:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

هنوز يک هفته نگذشته که پارازيت هاي مضر که با گزارش وزير ارتباطات قطع شده بود دوباره شروع شده است. جان و سلامت مردم که اين گونه تهديد مي شود آيا مدافعي ندارد؟

اگر قرار باشد دولت براي هر کاري از مجلس اجازه بگيرد بهتر نيست رئيس جمهور کلاً حذف شود و نمايندگان مجلس کشور را اداره کنند؟ به نظر بنده اين روزها نمايندگان محترم پست و مقامشان نسبت به گذشته خيلي بالا رفته!

سلام و درود بر رئيس جمهور محبوب که خطاب به افراطيون آن ها را به اعتدال دعوت و خاطرنشان کرد که در اين يک سال با حوصله برخورد شد ولي جواب قاطع براي تخريبگران دارند. پس افراطيون يادشان باشد که مردم اکثريت هستند و آن ها اقليت.

راه حل قيمت هاي نجومي ميوه و دلال ها اين است که دولت همانند خريد گندم فقط خودش در بازار ميوه هر شهر خريدار ميوه باغ داران باشد.

بعد از بازار تورم زا و گراني مسکن و طلا چشممان به صندوق زمين و ساختمان در بازار سرمايه روشن شد دولت مي خواهد از جيب مردم به خود مردم برگرداند در حالي که اين خود دامن زدن به گراني زمين است اگر دولت براي مردم دل مي سوزاند مسکن مهر را ادامه مي داد و جلوي اجاره هاي سنگين را مي گرفت.

سلام. آقاي حاج بابايي واقعاً با طرح و برنامه آمده بود. ولي آقاي فاني هيچ! اکثر فرهنگيان ناراضي! بعد از يک سال بپرسيد چه کارهايي کردند؟

البته که وزير محترم آموزش و پرورش بايد هم کم حاشيه ترين باشد. در يک سال گذشته يک بار هم اظهار دغدغه براي معلمان به ويژه از لحاظ معيشت نکرد. شايد هم براي ايشان مهم نيستيم. آقاي فاني کمي از وزير عزيز بهداشت ، مشاوره بگيرند.

بهاي گاز مصرفي ۲۲۵۰ تومان (آبونمان+ ماليات+ بيمه+ عوارض) جمع پرداختي ۶۲۰۰تومان به جاي تشويقي برايم خرج تراشيدند، من ديگر صرفه جويي نخواهم کرد و برمي گردم به قبل از صرفه جو شدن!

تورم را آورده اند پايين چون مردم توانايي خريد ندارند اما هزينه برق هر ماه بيشتر مي شود و البته ماليات آن و عوارض و ارزش افزوده و ... هم از کجا آورده اند تا چند برابر پول بگيرند بر تدبير و اميد هر ماه افزوده مي شود.



:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

درود بر دکتر فرجي دانا که با صداقت و آزادمنشي به دانشگاهيان خدمت کرد و نام نيکي از خود به يادگار گذاشت.اگرچه عده اي متحجر که منافع خود را در خطر مي ديدند، موجبات استيضاح ايشان را فراهم کردند! اميدوارم وزير بعدي همان راه جناب دکتر دانا را با قدرت ادامه دهد.

سلام، خواهش مي کنم چاپ کنيد واقعا وقتي استانداري آزمون استخدامي برگزار مي کند از چندين هزار نفر پول مي گيرد و بعد از گذشت بيش از يک سال آزموني برگزار نمي شود ديگر به چه کسي پناه ببريم؟ خوب مشکل بيکاري را با اين استخدامي هاي صوري حل کرديد و ۵۰۰ هزار نفر از مشکل بيکاري نجات پيدا کردند.

گران شدن اجناس در مرداد ماه پدر مردم را درآورد. مسئولان محترم لطفا رسيدگي کنند.

متأسفم براى مجلس، متأسفم براى اين طرز تفکر که ريشه فرهنگ و ادب و دانايى را نشانه رفته است...!

فاتحه اين مجلس فرمايشي را بخوانيد، آقاي فرجي دانا دوستت داريم بيش از قبل.

متاسفانه نمايندگان براي تحميل نظرات و افراد مورد نظرخود بر رياست دانشگاه ها، فرجي دانا را استيضاح کردند .درود بر فرجي دانا که اين تحميل ها را نپذيرفت و مفتخرانه کنار رفت. يادتان باشد براي انتخابات و قيامت. مگر مملکت تنها از شما اصولگرايان است که هر زمان برخلاف نظر شما باشد فورا از اين حربه استيضاح استفاده مي کنيد .

 استيضاح آقاي فرجي دانا کار درستي نبود. درست است ايشان سياسي رفتار مي‌کرد اما مي‌شد از کنار نقاط ضعف ايشان گذشت.



:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()