نوشته شده توسط : b

آيت ا... جوادي آملي فرمودند با شکم خالي و جيب خالي نمي شود مقاومت کرد. آفرين بر اين عالم فرهيخته که حرف دل ملت را بيان کرد خدا پشت و پناهش.

هزينه ۴۵ دقيقه مشاوره تحصيلي ۴۵ هزار تومان! آقاي مسئول بهزيستي خسته نباشيد!

اضافه حقوق فروردين ماه را به عنوان مقرري ماه اول کم کردند اين بدان معناست که کارمندان بايد از اول فروردين تا آخر ارديبهشت با اين گراني با همان حقوق اسفند به سر ببرند. اين است دولت تدبير و اميد!

۱۰ سال است بيمه خانه و خانواده از فيشم کم مي شود ۲ روز پيش دزد به خانه ام زد. از محل کار اقدام کردم براي خسارت که گفتند بيمه جواب گو نيست!

حزب ا...ي واقعي کسي است که به وقوع اختلاس هاي ميلياردي در کشور اعتراض کند.

در اين آشفته بازار بر داروخانه ها نظارتي شود. برخي به اسم گراني دارو هر طور که دوست دارند مي فروشند.

به يمن محبت و درايت دولت تدبير و اميد کل افزايش ۲۰ درصدي حقوق فروردين ماه فرهنگيان رفت به کام صندوق دولت به علاوه مالياتي که در فيش ها قيد شده، اگر قرار است تدبير به کار ببنديد چرا فقط اين تدبيرها مخصوص فرهنگيان است نه ساير کارمندان دولت!

سلام، مددجويان مجرد بهزيستي را همه فراموش کردند نه سبد کالا و نه مسکن! به مسئولان بگوييد به فکر جوانان که ۴۰ سال سنشان مي شود باشند. بايد در عالم برزخ جواب گو باشند.

من کاسب جزء هستم. ديروز که براي خريد رفتم عمده فروش گفت حق گمرک ۲ برابر شده و حتما افزايش سوخت هم به قيمت ها افزوده خواهد شد. پس دولت هم بي تقصير نيست!

چرا از مردم مصاحبه مي ‌گيرندکه مي خواهند يارانه خود را ببخشند؟ زحمت نکشيد برويد حداقل به فکر قيمت مواد غذايي و نياز مردمي از ۲ سال پيش باشيد.

آقاي جوانفکر، برنامه هاي آقاي احمدي نژاد هيچ کدام عملي نشد: سهام عدالت کارگران، زمين هاي ۱۰۰۰ متري، ۹ ماه مرخصي بانوان، مسکن مهر براي بي پول ها، اين ها نمونه هايي از برنامه هاي معجزه قرن بود که هيچ کدام درست عملي نشد.

 

حرف‌مردم خراسان - چهارشنبه 1393/01/27 

از آيت ا... نوري همداني به خاطر اظهارنظرشان مبني بر عين ربا بودن دريافت ديرکرد بانک ها بسيار ممنونيم.

نگران نيستم که دولت به حساب هاي بانکي من سرک بکشد، به شرطي که ما هم به حساب هاي دولتي سرک بکشيم!

با تشکر از مطلب هدفمندي پايان نامه ها. من خودم دانشجوي ارشد هستم و دغدغه ام اين است که براي دفاع موضوعي انتخاب کنم که هزينه کمتري داشته باشد نه اين که به درد صنعت مملکتم بخورد يا نه.

چطور است براي نفس کشيدن هم از ما پول بگيريد؟ آخر هنوز جاي ۳هزار ميليارد پر نشده است! زماني مردم براي خريد موز مانده بودند حالا براي خريد سيب زميني و ... چون دارد صادرات مي شود.

رئيس جمهور حقوقدان کشورم! در کدام قانون و حقوق براي حق ۴۵هزار توماني مردم بارها و بارها از رسانه هاي مختلف تهديد به جريمه مي شوي ولي از اختلاس هاي هزار ميلياردي فقط «ب.ز.خ.ا.ب.م» و بقيه حروف الفبا را مي شنوي؟ مگر فوتباليست ميلياردي الگوي انصراف است يا فرش قرمزها، اين موارد آن اميدي نيست که ما انتظار داشتيم و آن کرامتي نيست که شما مي فرموديد. به عمل کار بر آيد به سخنراني نيست.

اصلا دولت روحاني هيچ کاري هم انجام ندهد، فقط نگذارد افراد خاصي مثل زنجاني و ... ميلياردها تومان پول ملت را با چراغ سبز دولت وقت به جيب بزنند، بزرگ ترين کار را انجام داده است.

هرچه بر سرمان مي آيد از خودرأيي احمدي نژاد است.

قرار بود براي جانبازاني که گواهي بيمارستان ندارند فکري بکنيد.

چرا همه اجناس، برق، آب، بنزين و گاز گران شود اما يارانه نبايد زياد شود؟ همه ما منتظر زياد شدن يارانه در کنار افزايش ديگر قيمت ها هستيم.

با سلام، به نظر من منظور دولت عزيز از ممنوعيت گران شدن ۸ کالا يعني ۳برابر نشدن شان است وگرنه هنوز چيزي نشده بيشتر آن اجناس ۲۰ تا ۵۰درصد گران شده است!

لطفا يک تعزيرات حکومتي براي دولت تعيين کنيد. دولت خود عامل گراني و تورم است. گران کردن بنزين، برق، آب، گاز به چه معناست. بس است با شعور مردم بازي کردن!

سلام، شايعه شده است که ۲۰درصد حقوق فروردين کارمندان به صندوق مقرري ديون واريز مي شود، اين ديگر چه صيغه من درآوردي دولت تدبير است؟

براي درمان ناباروري به دکتر مراجعه کردم. ۲ هفته به من و همسرم دارو داد، ۴۰۰ هزار تومان شد.

دست مريزاد به قوه قضاييه، تعرفه هاي دادگستري تا ۴۰۰ درصد افزايش يافته است!

اين همه تحقيق و تفحص از تأمين اجتماعي، خودروسازي، دانشگاه آزاد و... آيا به نتيجه اي هم رسيد!؟ آيا برخوردي هم صورت گرفت!؟ دقيقاً مثل رانت ها و اختلاس هاي هزار ميلياردي.

اگر جلوي پول هاي بيت المال و بي حساب و کتابي را که به فوتباليست ها مي دهند بگيرند مثل اين است که حداقل چند صد هزار نفر از گرفتن يارانه انصراف بدهند.

متأسفانه رسايي آن قدر بيکار است که صدا زدن اسم کوچک آقاي ظريف توسط طرف اروپايي برايشان مهم است.

آفرين به برخي دولتمردان ايران از چند جا حقوق مي گيرند امسال از يارانه انصراف دادند جاي تشکر است که از ۴۵ هزار تومان تا حالا نگذشتند، حال ما بايد بگذريم!

يکي از اقوام با درآمد ۵ ميليون در ماه براي يارانه ثبت نام کرد! وقتي پرسيدم نياز نداريد چرا ثبت نام مي کنيد؟ گفت: من و امثال من ثبت نام نکنيم که چه شود؟ پاداش هاي ميليوني به جيب رئيسان و آقازاده ها برود!

از چه کسي بپرسيم و به کجا مراجعه کنيم از دست اجاره خانه ها؟ پارسال ۶۵۰ هزار تومان اجاره، امسال ۸۰۰ هزار تومان. انصاف صاحبخانه ها کجاست؟

با اين گراني گوشت فکر کنم تا چند وقت ديگر جلوي پاي عروس و داماد مجبورند تن ماهي باز کنند!

با سلام، ديروز تا قبض برق خانه را ديدم از آن شخص يا مسئولي که برق را گران کرد تشکر کردم. چون اول غروب همان يک چراغ را خاموش مي کنيم تا اين طور نه کسي اشک هايم را ببيند نه سفره خالي مان را! واقعا با اين اوضاع دعاي خير ما بدرقه راهتان!! (از طرف يک دختر سرپرست خانواده(

يک هفته است بين من و همسرم بر سر استفاده از حقوقش در مخارج منزل درگيري شديد ايجاد شده ايشان به استناد برخي فتاوا معتقد است که حقوقش متعلق به خودش بوده و من به استناد نظر دولت معتقدم حقوق ايشان جزو درآمد خانوار است.

آقاي روحاني آنان که نفت را ملي کردند نفرمودند نفت ملي فقرا يا اغنيا و ملت را هم به دهک تقسيم نکردند که سهم دهک ها را شما مشخص کنيد يا اين که يارانه را به که بدهيد يا ندهيد، يارانه از درآمد نفت است.

چرا وقتي مراجع محترم تقليد ديرکرد وام ها را حرام اعلام کردند دولت به آن توجهي نکرد و جرايم را مي گيرد؛ اما حالا انتظار دارند که مردم به حرف مراجع گوش کنند و از گرفتن يارانه انصراف دهند؟ چرا فقط مردم از آن ها تبعيت کنند؟



:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

با اجراي مرحله دوم يارانه ها، دولت قيمت ها را افزايش داد بدون هيچ تغييري در پرداخت يارانه به مردم! چرا؟ مگر مردم چه گناهي کردند که بايد مخارج دولت نيز بر دوششان باشد؟ ما نه يارانه مي خواهيم نه سبد کالا لطفاً طرح هدفمندي را حذف کنيد و به روال قبل برگرديد.

جاي تأسف است که با گراني بيش از ۴۰ درصد يارانه را مي خواهند قطع کنند و هيچ نظارتي بر احتکار بازار وجود ندارد. اعلام کردند که هيئت دولت و ساير دولتمردان از دريافت يارانه انصراف دادند با توجه به حقوق آن چناني که مي گيرند معلوم شد تا به امروز يارانه مي گرفتند! مگر همين يارانه تا به امروز بيت المال نبود چرا مي گرفتند؟!

نتايج مهرورزي دولت احمدي نژاد را اعلام مي کنم: ۱ - تحميل بدترين تورم و رشد اقتصادي منفي، ۲ - فقير و نيازمند کردن اکثر ملت ايران و سپس صدقه دادن به آن ها، ۳ - به انزوا کشاندن ايران و تحميل بدترين فشارها بر کشورمان با اظهارات و رفتارهاي عجيب، ۴ - رواج گسترده دروغ، رياکاري و تهمت به ديگران، وقوع بزرگ ترين فسادهاي اقتصادي تاريخ در سايه اين دولت مهرورز و ... اميدوارم بي طرف باشيد.

سلام، لطفا به سران دولت بگوييد فکري براي مسکن ما زنان بي سرپرست بکنند. چرا کمک هاي مردمي که از مردم جمع مي کنند به اسم بهزيستي و کميته امداد جمع آوري مي کنند ولي به دست ما نمي رسد؟ الان ۲ سال است که به ما حقوق و ديگر مزايا نمي دهند چرا؟ اين پول ها کجا صرف مي شود؟

در ساير کشورها در مواردي مثل گروگان گيري مرزبانان، مسئولان استعفا مي دهند و بازخواست مي شوند. از چند سرباز صفر نوجوان و بدون آموزش و امکانات چه انتظاري داريد؟

مي خواستم به نمايندگان فعال و پرکار مجلس بگويم هر وقت رسيدگي به مسائل مهمي مثل تشکيل احزاب مختلف، تخريب يکديگر، مچ گيري از وزرا و دولت، جمع کردن امضا براي استيضاح دولت تمام شد، اگر وقت داشتند به مسائل پيش پا افتاده مثل بيکاري، مسکن، گراني، اجاره خانه و تورم که کمر مردم را خم کرده است رسيدگي کنند.

پول هاي ميلياردي که از سوي دولت به فوتباليست ها داده مي شود بيت المال است. دولت بيت المال را به پاي فوتباليست ها حيف و ميل نکند. ما راضي نيستيم طبق فتواي مراجع بزرگوار بيت المال بايد در مسير صحيح هزينه شود.



:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

هجدهم فروردین نود سه فهرست قرارداد های باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

این باشگاه چیزی نزدیک بیست میلیارد تومان هزینه بازیکنان کرده است و البته که هزینه های قابل توجهی نیز بابت سفرها و اسکان و لباس و زمین تمرین و ... نیز دارد که به تنهایی هزینه بالایی خواهد بود ولی من فعلا از آن صرف نظر می کنم.

توجه کنید که اگر ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر بطور متوسط پنجاه درصد هزینه باشگاه پرسپولیس را کرده باشند به عدد جالب ۱۶۰ میلیارد تومان در یک سال فقط برای دستمزد می رسیم. به یاد داشته باشید حقوق عوامل باشگاه و هیات مدیره و هزینه های جاری محاسبه نشده است.

خوب حالا ۱۶۰ میلیارد تومان برای حدود ۶۴۰ نفر ( ۴۰ نفر برای هر تیم ) یعنی متوسط هزینه کل برای هر نفر معادل ۲۵۰ میلیون تومان در یکسال!

در مورد بازدهی این فوتبال هیچ صحبتی نمی کنم چون برای همه مشخص و معلوم است و دیگر نیازی به زیاده گویی نیست ولی قصد دارم چند مقایسه انجام دهم بلکه تلنگری باشد برای دولت مردان و نمایندگان مجلس تا شاید متوجه برخی دلایل عقب ماندگی و اختلافات طبقاتی و ... بشوند انشاالله.

بر اساس قانون بودجه سال ۹۳:
بودجه دانشگاه صنعتی شریف ۱۷۸ میلیارد تومان است.
بودجه آتش نشانی تهران ۲۱۶ میلیارد تومان است که البته بعلت کمبود نقدینگی ۳۳ میلیارد آن پرداخت شد.
بودجه حمایت از بیماران خاص ۲۰۰ میلیارد تومان
این مبلغ تقریبا معادل یارانه ۳۱۷ هزار نفر در سال می شود.

کدام یک بازدهی بیشتری دارد؟ دانشگاه شریف یا فوتبال؟
کدام با ارزش تر است نجات جان انسان ها و بیماران و یا هزینه کردن برای عده ای محدود که هیچ نتیجه ای برای کشور ندارند مگر رشد و گسترش فحاشی و بی فرهنگی!

حالا در ادامه مقایسه ها مقایسه ارزش انفرادی را انجام می دهیم:
در فهرست منتشر شده بازیکنی وجود دارد که بعید می دانم در طی دو سال گذشته جمعا ۳۰ دقیقه بازی کرده باشد یعنی امیر عابدزاده که ۹۲ میلیون تومان قرارداد دارد یعنی ماهیانه هشت میلیون تومان خالص چون برادران فوتبالیست عموما مالیات هم نمی دهند.

حقوق ماهیانه یک مهندس موفق حدود ۵ میلیون تومان خواهد بود که دستکم یک میلیون تومان آن بابت مالیات و بیمه کسر می شود.
حقوق ماهانه یک کارگر معدن حدود یک میلیون تومان است.
این مبلغ را با حقوق یک وکیل، پلیس، سرتیپ ارتش مقایسه کنید.

حقوق جناب آقای سرمربی را با درآمد سالیانه یک جراح قلب و یا یک خلبان مقایسه کنید، یک اشتباه هر یک باعث مرگ خواهد شد ولی اشتباه یک مربی باعث عدم نتیجه گیری شده که البته هیچوقت اشتباه خود را به گردن نخواهند گرفت و معمولا داوران و آب و هوا و زمین و دزدان دریایی و ... مقصر هستند.

حقوق یک استاد تمام دانشگاه نهایتا ۵ میلیون تومان است ولی حقوق سالیانه یک کمک مربی ۲۰۰ میلیون تومان برای اینکه کنار زمین فریاد بزند: بدو؛ بپر و یعنی آقای محمد دایی و غلامپور هر کدام به اندازه ۴ استاد تمام دانشگاه دریافتی دارند.

یادمان باشد هزینه فوتبال با واسطه شرکت های دولتی و بعضا بدون واسطه از طریق دولت تامین می شود همچنین این فقط برای (( بازیکنان و مربیان لیگ برتر )) بود. لیگ های دسته های پایین تر؛ هزینه های جانبی تیم ها از جمله هتل و هواپیما و لباس و ... برای خودش داستان جداگانه ای دارد.

خدایا روا مدار که گدا معتبر شود



:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

چرا امروز در برابر فراخوان انصراف از يارانه هاي دولت منتخب خود ايستادگي مي كنيم؟دليل اين بي اعتمادي چيست؟
متاسفانه، نقش مخرب بعضي از مسئولان در ايجاد اين فضا قابل كتمان نيستم.عده اي ازمديران طي ساليان متوالي با وعده و وعيدهاي تو خالي و دسته اي ديگر با سو استفاده و دست درازي به بيت المال و گروهي با تظاهر و نيرنگ در دينداري و بيراهه رفتن بر تنور بي اعتمادي بين خود و مردم دميدند.ديوار بلند بي اعتمادي از زماني سر به فلك كشيد:
كه در دولت عدالت محور بر فاصله طبقاتي افزوده شد.فسادهاي نجومي از زير دامان پاكترين دولت تاريخ ايران !!!! بيرون زد و حرمت انسان در لابه لاي چرخ دنده هاي تورم و گراني شكسته شد.پدران ايراني شرمنده نان شب فرزندان خود شدند و خيابان هاي شهر جولان گاه اتومبيل هاي چند ميلياردي دسته اي مرفه بي درد گرديد.دروغ و وعده هاي سر خرمن جاي راستي را گرفت و دين قرباني سياست ورزي بعضي از مسئولان ما شد.مردم ما، مارگزيدگاني هستند كه از ريسمان سياه و سفيد مي ترسند.مردم در اين انديشه اند كه چه بسا بازهم طبق معمول بودجه سرشار از انصراف يارانه ها همچنان در سفره مفسدين اقتصادي ذوب شود واين اقدام هم دستاوردي براي بهبود اوضاع اقتصادي كشور در پي نداشته باشد.به باور مردم بي اعتماد، دولت بايد براي جبران كسري بودجه خود به مبارزه با سو مديريت و فساد گسترده اداري و اقتصادي درون خود بپردازد و بيش از اين آثار مخرب ناشي ازعملكرد غلط بعضي از مديران بي كفايت و بي لياقت را به مردم تحميل نكند. هنوز هم در ميان مسئولان و مديران لايه هاي مياني دولت، كساني هستند كه به نامه شناسايي و معرفي ويژه خواران بر روي ميز خود پوزخند مي زنند.مردم نگران ذوب شدن منابع مازاد از انصراف يارانه ها در سفره مفسدين اقتصادي هستند و قطعا تا زمان رفع اين نگراني جدي به فراخوان دولت پاسخ مثبتي نخواهند داد. اي كاش مديران محترم دولت تدبير و اميد بيش از آغاز اين فراخوان در جهت رفع نگراني هاي مردم و ايجاد فضاي همدلي و اعتماد بيشتر بين خود و مردم تلاش مي كردند كه اگراين نگراني و بي اعتمادي نبود، مردم قطعا دست دولت تدبير و اميد را به گرمي مي فشردند.

alef.ir



:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

قيمت حامل هاي انرژي افزايش يابد مشکلي نيست اما حق مردم بايد به دستشان برسد مثلا حقوق کارمندان بايد ۲برابر شود.

دولت براي پرکردن خزانه به بهانه عدالت، برخورد با چپاول گران بيت المال را قطع کند نه درخواست انصراف از يارانه.با گراني بنزين، فشار مالي و روحي به قشر متوسط و ضعيف وارد مي شود ولي کک مايه دارها نمي گزد. اين راهش نيست. فيلم يوسف پيامبر را ديديد؟

اگر اطمينان داشتم يارانه برگشتي من به بيت المال، صرف عمران و آبادي کشور و بهداشت و سلامت مي شود انصراف مي دادم ولي الان با اين ويژه خواري ها، رانت ها و اختلاس هاي ميلياردي و... مصمم به ثبت نام شده ام.

کاش يک نفر پيدا مي شد به آقاي رئيس جمهور مي گفت اگر يکي دو سالي زير بار هدفمندي نمي رفتي بهتر بود.

آقاي رئيس جمهور گران کردن حامل هاي انرژي، براي مردم به غير از گراني همه کالاها و استرس چيز ديگري به همراه نخواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()