نوشته شده توسط : b

بهاي گاز مصرفي ۲۴ هزار تومان، آبونمان ۳۳۸۰، ماليات بر ارزش افزوده ۲۴۰۰، بيمه ۸۲۲، عوارض گازرساني ۴۳۰۰ و... جمع کل ۳۵ هزار تومان. واقعاً باعث خجالت است!

امروزه چند قشر سختي ها را احساس نمي‌کنند: پزشکان، فوتباليست ها، مديران و سردفتران اسناد و املاک.

عاقبت آل سعود از عاقبت صدام بدتر خواهد شد.

آيا جواني که در ابتداي زندگي فقط و فقط با انگيزه فرار از بيکاري با ماهيانه حقوق 400-500 هزار تومان وحتي کمتر، حاضر است در مدارس واگذار شده به بخش خصوصي کار کند با افزايش سن، همين انگيزه براي او باقي خواهد ماند؟ آيا سپردن مدارس به بخش خصوصي خلاف نص صريح قانون اساسي نيست؟

قطار مسير تهران -مشهد با بليت 150 هزار توماني اصلا آن امکاناتي را که در تبليغاتش آمده ندارد نه اينترنت، نه مبلمان و هيچ کس هم پاسخگو نيست!

دکترها کم درآمد ندارند که به درخواست وزير بهداشت ويزيت پزشکان چند برابر شود. وزير بهداشت اول سر را اصلاح مي کند بعد گردن مي زند. (يک بازنشسته اداره بهداشت)

چرا اسامي دانه درشت ها که به بانک بدهکارند اعلام نمي شود؟

براي دولت روحاني متاسفم که هر ماه 3 تا 4 روز ديرتر يارانه را واريز مي کنند!

هندوانه کيلويي ۲ هزار تومان بايد بخري چون بچه هوس کرده است. ۵ کيلو مي شود ۱۰ هزار تومان بعد هم مي بري مي بيني، نرسيده و سفيد است! اين گراني هندوانه ربطي به صادرات آن به ترکيه ندارد؟

شرکت هوندا ۵ ميليون دستگاه خودرو را به دليل نقص در کيسه هوا فراخوان مي کند آن وقت اين جا خودروسازان با اين همه نقص در خودروها ککشان هم نمي گزد و معلوم نيست وزير صنعت با چه منطقي اين همه از خودروسازان حمايت مي کند!؟

مراقب باشيد!! از اين پس براي تماس با ۱۱۸ بايد ۵ دقيقه و براي تماس با ادارات که تلفن هاي گويا دارند بايد چند دقيقه وقت بگذاريد و چندين تماس بي نتيجه داشته باشيد و هزينه به مخابرات بدهيد. بيچاره مخابرات هم که درآمد کافي ندارد!

حالا که ۱۱۸ هم پولي شده پس تبليغات پشت خط را حذف کنند تا مجبور نباشيم بابت تبليغاتي که اصلاً دوست نداريم گوش بدهيم پول پرداخت کنيم.



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()